сряда, януари 07, 2009

Чудесна изненада

Докато си щъках днес из глобалната мрежа попаднах на сайта на Любомир Буков, който познавам от Петното - най-бързо говорещият човек, който съм срещал... и симпатичен и приятен. Още по-приятен ми стана когато видях как се заиграва с Фотошопа (въобще даже не знех, че го прави) и най-вече темите му, които са малко едни такива Рене Маргит-ски. Пускам само три:







Въобще весела персона :-)

За повече: въпросният сайт
А за още повече вижте и профила му във Фото форум
PS: Обърнете внимание и на портретите!

6 коментара:

  1. Ауу.. чудесни са, евала

    ОтговорИзтриване
  2. Браво на Любо!
    Eeeeeeeeeeeee
    :)

    ОтговорИзтриване
  3. Ха,ко правя тук ;)
    Много ме радва,че Ви радвам!
    Пухи,това твоя блог ли е? :)

    ОтговорИзтриване
  4. Любо,
    и мен ме радваш, а помниш ли ме :)
    Дина

    ОтговорИзтриване
  5. Амчи моя е! :-)
    Имах леко чудене как да се свържа с теб, че нящо енформация за контакт не си дал ни тук ни там...
    Обмисляш ли изложба, на която да си купуваме принтове от теб и да ти се радваме от дома (и офиса:)
    Как тъй не си се появявал на Хенд Мейд Дей?
    Въобще едно ентервю ще даваш ли на него?..
    Всъщност в БГ ли си?

    ОтговорИзтриване
  6. Дина,помня те ;)

    Пухи,ам тука съм си,в Майнатаун :)Самостоятелна изложба не съм правил още,че все още не се чувствам достатъчно задобрял,иначе съм участвал в няколко.Може да ми пишеш на мейла - lyubomirbukov ат gmail дот com ;)

    ОтговорИзтриване

кажете сега вие нещо по този въпрос: