събота, декември 15, 2007

От много време - нищо ново тук

Работа - много.
Забавления - не е като да няма.

Кога да ми остане време?!?

А и отчуждението между хората започва да ме притеснява. Давам най-случаен пример: Мама, Татко и аз живеем в три различни квартала. Близки ли сме като сме толкова далече?
Зимно-тъжно ми е.
И вали сняг.

Интересното беше вчера, когато с най-любимите на света подхванахме много весела дискусия. Познайте на каква тема? :-)
Ами секс, разбира се!
Та след вчера ми е интересно да разбера какво мислите по въпроса за нормалната възраст за започване на полов живот.

Моля, колеги, гласувайте!

5 коментара:

  1. добро утро най-любими на света! :)
    мисля си, че в контекса на подхванатата тема определението "нормално" някак си не е нормално...

    ОтговорИзтриване
  2. изтупахме от нафталина чудесни истории,след тази вечер Великден е любимия ми празник......фрашкано е с яйца,малиииии дупе да ви е яко

    ОтговорИзтриване
  3. аз първоначално разбрах, че било кога сме почнали, а то било кога било "нормално" да се почне.

    ОтговорИзтриване
  4. Ама моля ви се! :-)
    Не съм казал, че е забранено да казвате на колко сте започнали, знаем, че сте извратени!
    Въпроса на колко смятате, че е "нормално" (не случайно е в кавички) включва и подвъпроса "съжалявате ли, че започнахте тогава"...
    хъх хъх хъх...

    ОтговорИзтриване
  5. хъхъ. аз съжалявам, че не почнах по-рано:) изведнъж осъзнах колко пропилени години....

    ОтговорИзтриване

кажете сега вие нещо по този въпрос: