неделя, февруари 01, 2009

Такааа...

'начи, понеже, нали с толкова желание и вълнения се подготвях за фънкажното парти в Петното вчера искам да изразя пълната си фрустрация от организацията и неуредиците до последния момент.
Няма смисъл да обяснявам за всичките простотии, които си вървяха през седмиците преди вчера... мен финала най- ме изнерви...
Който дойде снощи знае, че трябваше да започна към 24:00, но видите ли отстъпих на един от гостите (които никакви гости не са, ми са си направо по-резиденти от мен ама нейсе) своя ред, че човека все пак гост... имал там нещо си... за вършене... след 2:00...
'Ми добре. Щеше да е още по-добре ако не беше изгонил половината и приспал другата половина от тълпата. Но дет' се вика както и да е. Освен това има голяма вероятност само на мен да ми се струва, че той ги е изгонил. Твърде е възможно, всъщност, парчетата, които съм подготвил да се харесват само на мен... Ама нали съм си катър, сега ще постна тук микстейпа (моля обърнете внимание на новия плейър), понеже наистина, ама наистина си ме кефи...

Пък ако някой нещо... всичките песни са лесно откриваеми чрез Soulseek
:-)

Няма коментари:

Публикуване на коментар

кажете сега вие нещо по този въпрос: