четвъртък, март 19, 2009

благодарности

на днешния ден има едно "прекрасно" събитие... а именно откриването на MallPlovdiv
НО
има и един по-малко известен на историците факт, но кой ли приживе е бил история?..

моите благодарности, обаче (бидейки истински почитател на андърграунда) отиват не при хората, които ще открият мола... за тях имам други фрази, които определено НЕ изразяват благодарност.
благодарностите ми отиват най-вече при татко Мишо и мама Ели, при Господ и при евентуалните други замесени (млекарят, вестникарят, енибади...) в създаването на един от най-съвършените модели за съвършенство.
убедете се сами:



ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕН ДИНЧЕ!!!
желая ти слънце (да ти е топличко), вятър (да не прегрееш) и безкрайна наслада... от това което си, което искаш за себеси и това, което те възбужда.
[ми така де вече ставаш на 15 трябва да поемеш определени отговорности]
целувам те!

5 коментара:

  1. Пухи, Голям си сладур!
    Брависимо за идейката
    А на Дитчето да и е живо и здраво Името и да си е такава какво то си е.
    Цунки и на двама ви.

    ОтговорИзтриване
  2. Ама как ми се разтупка мъничкото рибешко сърчице като го прочетох тва - аха, да извръкне.
    Пухи, много се радвам, че има такива хора като теб в моя живот, които ме правят щастлива!
    Цункиииииииииии

    ps: ако трябва да съм честна - хахаха- кога ли не съм - отдавна си мечтая за специално присъствие в блога ти, пък ти взе, че ме изненада, когато най-малко очаквах.

    Динчето

    ОтговорИзтриване
  3. Пухи, поздравления за дория вкус!

    ОтговорИзтриване
  4. Що е чудо днес станалó?
    Стриньето се е пръкналó!
    Стрине, здрава ти бъди ни
    (да е здраво твойто име)!
    С радост да ни озаряваш
    и с любов да ни даряваш -
    неизменно, неуморно -
    туй е щастие огромно!

    ОтговорИзтриване
  5. хехе, Стрине, голя поете са си :)

    ОтговорИзтриване

кажете сега вие нещо по този въпрос: