четвъртък, ноември 15, 2007

Иска ми се да кажа толкова много неща (явно наведнъж), че всичко се превръща в бял шум в главата ми.

Някъде бях чел, че ако непрекъснато измисляш нещо (в онзи случай беше стихотворения) и не му позволяваш да напусне очертанията ти, то след като остане в теб загнива и след време от него остава само скелет. А изчакаш ли достатъчно дълго просто се оказваш задръстен от скелети (на стихотворения).

Май нещо съм се задръстил...

В този ред на мисли вижте какво си намерих между завивките (даже нямам идея кога се е появило, но е написано с моя почерк)...

Старомодното безпокойство направи ривайвъл и сега отново раздава автографи под бляскавия псевдоним "СТРЕС".

Не съм виждал луната от месеци... или не съм й обръщал внимание

А навън е ден, който просто си иска да си в планината седнал пред добре разгоряло се кюмбе, върху което нежно пее чайник с липов чай, а Бет Гибънс ако може да ти прави компания... най-добре...

Така че мислите позитивно, да не ви изплющя!

6 коментара:

  1. ох, бебинце. ох.
    аман от скелети, а.

    ОтговорИзтриване
  2. Рецепта "самотна душа" (зимна)

    зима - 1бр.
    вук - 1бр.
    пръжки - колкото повече толкова повече
    лук - виж по-горе

    Задължително условие: да ви е сладко

    ОтговорИзтриване
  3. @knoppicilin: Да ти кажа честно по въпроса с пръжките и лука аз бих сложил "колкото поеме"...

    ОтговорИзтриване
  4. ...мда...грешката е моя, рецептата не е много изчерпателна...определено, количеството пръжки и лук е в строга корелационна зависимост от количеството изпиващ се алкохол ... бих се радвал да чуя дали някой има преки наблюдения относно стойността на корелационния коефициент

    ОтговорИзтриване
  5. Незнам, незнам, knoppicilin, трудно е да се каже. Това което усещам обаче, е че тази зависимост касае не само количеството пръжки спрямо количеството алкохол. Къде остава така важната величина (и константа ли е тя, ако да, то доколко?) Автомизантропията?

    ОтговорИзтриване
  6. soupdragon...виждам, че добре познаваш тъмната страна на силата...смятам да поработя още мъъъънинко и отивам да погледна в огледалото и да помисля интимно за автомизатропията

    ОтговорИзтриване

кажете сега вие нещо по този въпрос: